.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

يك دادگاه در عربستان فردي را بجرم ازدواج دائم با 6 زن به 120 ضربه شلاق مجازات كرد . به گزارش پايگاه اينترنتي « البوابه » اين شخص كه از ماموران هيئت امر به معروف و نهي از منكر است 50 سال دارد و در منطقه جازان در جنوب عربستان ساكن است . يك مسئول در دادگاه مي گويد اين فرد سواد كافي ندارد و ادعا مي كند كه نمي دانسته شرع به او اجازه ازدواج دائم با بيش از 4 زن نمي دهد . اين دادگاه افزون بر 120 ضربه شلاق اين فرد را از امامت مساجد و ايراد خطبه منع كرده است . به دستور دادگاه اين شخص تا مدت 5 سال نمي تواند از كشور خارج شود و مكلف به حفظ دو جز از قرآن شده است .

يكي از خبرنگاران تلويزيون بي بي سي در يك برنامه زنده اعتراف به قتل كرد. به گزارش پايگاه اينترنتي « الوطن » راي گيسلنگ خبرنگار 70 ساله برنامه هاي مستند بي بي سي هنگام پخش مستقيم يكي از برنامه هاي تلويزيوني بي بي سي به قتل دوست صميمي خود اعتراف و نحوه كشتن وي را تشريح نمود. او مي گويد دوستش مبتلا به بيماري ايدز بوده و هنگام عيادت از او در بيمارستان از پزشك وي خواست او را با دوست خود تنها بگذارد و پس از آن اقدام به خفه نمودن دوست خود نمود. او مي گويد اين كار را از روي ترحم (!) انجام داده است .

در يكصد و پانزدهمين جلسه شوراي اسلامي شهر اردبيل يكي از اعضاي هيئت رئيسه شوراي شهر به اعزام يك كاروان 150 نفره از كاركنان و مسئولين شهرداري اردبيل به مشهد مقدس در ايام 5 روز تعطيلات اخير اعتراض كرد . وي با اعلام اينكه كار شورا رسيدگي به امور جاري و مشكلات عمراني شهري است گفت اعضاي شورا برخلاف وظايف قانوني خود درحالي كه شهرداري داراي بدهي كلان به پيمانكاران است و بيش از 3 ماه است حقوق و مزاياي برخي از كاركنان خود را پرداخت نكرده موافقت با هزينه غيرعادي و غيرضروري به يك رويه عادي تبديل شده است . وي گفت علاوه بر موارد فوق از اعتبارات شهري اخيرا مبالغ گزافي بابت سفر به كشورهاي انگلستان ژاپن كره جنوبي دانمارك و... بدون دستاورد قابل ملاحظه اي برداشت شد و لازم است از اين قبيل هزينه كردن ها جلوگيري شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.